Vaikuttamista ja valintoja — monitieteisiä näkökulmia mainontaan ja kulutukseen

Heinonen, Visa; Kortti, Jukka
Nimeke: Vaikuttamista ja valintoja — monitieteisiä näkökulmia mainontaan ja kulutukseen
Tekijät: Heinonen, Visa (Toimittaja)
Kortti, Jukka (Toimittaja)
Tuotetunnus: 9789516629813
Tuotemuoto: Pehmeäkantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Hinta: 28,00 € (25,45 € alv 0 %)


Kustantaja: Gaudeamus
Painos: 1. painos, 2007
Kieli: suomi
Sivumäärä: 218
Tuoteryhmät: Talous
Viestintä ja media
Kirjastoluokka: K30.1 Sosiologia
Kansalliskirjaston asiasanat: mainonta, markkinointiviestintä, media, yleisö, kulutus, sääntely, sukupuoli
Ladattava digitaalinen julkaisu, 2007
PDF
19,00 €

Teos esittelee kulutuksen ja mainonnan tutkimuksen keskeisiä keskusteluja. Siinä tarkastellaan suomalaisen mainonnan historiaa sekä kulutuksen ja mainonnan yleisiä aiheita, kuten suostuttelua mainonnassa, kuluttajayleisöä, mainonnan sääntelyä ja sukupuolta mainonnassa. Esillä on myös erityistapauksia: Helsingin keskustan muutos, joululahjojen mainonta, myymäläauto suomalaisessa maaseutuyhteisössä ja kulutus rockfestivaaleilla. Vaikuttamista ja valintoja tarjoaa uusia näkökulmia kaikille kulutuksesta, kuluttajuudesta ja mainonnasta kiinnostuneille. Sitä voidaan käyttää esimerkiksi kuluttajaekonomian, markkinoinnin, kulutussosiologian ja yhteiskuntahistorian sekä mediatutkimuksen opinnoissa.


Katso myös näitä tuotteita