Vaikuttamista ja valintoja — monitieteisiä näkökulmia mainontaan ja kulutukseen
Heinonen, Visa; Kortti, JukkaTuotetiedot
Nimeke: | Vaikuttamista ja valintoja — monitieteisiä näkökulmia mainontaan ja kulutukseen | ||
Tekijät: | Heinonen, Visa (Toimittaja) Kortti, Jukka (Toimittaja) |
||
Tuotetunnus: | 9789516629813 | ||
Tuotemuoto: | Pehmeäkantinen kirja | ||
Saatavuus: | Toimitusaika 1-3 arkipäivää | ||
Hinta: | 28,00 € (25,45 € alv 0 %) | ||
|
|||
Lisätiedot
Kustantaja: | Gaudeamus |
Painos: | 1. painos, 2007 |
Kieli: | suomi |
Sivumäärä: | 218 |
Tuoteryhmät: | Talous Viestintä ja media |
Kirjastoluokka: | K30.1 Sosiologia |
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: | mainonta, markkinointiviestintä, media, yleisö, kulutus, sääntely, sukupuoli |
Muut formaatit tai variantit
E-kirja, 2007 |
19,00 €
|
Esittelyteksti
Teos esittelee kulutuksen ja mainonnan tutkimuksen keskeisiä keskusteluja. Siinä tarkastellaan suomalaisen mainonnan historiaa sekä kulutuksen ja mainonnan yleisiä aiheita, kuten suostuttelua mainonnassa, kuluttajayleisöä, mainonnan sääntelyä ja sukupuolta mainonnassa. Esillä on myös erityistapauksia: Helsingin keskustan muutos, joululahjojen mainonta, myymäläauto suomalaisessa maaseutuyhteisössä ja kulutus rockfestivaaleilla. Vaikuttamista ja valintoja tarjoaa uusia näkökulmia kaikille kulutuksesta, kuluttajuudesta ja mainonnasta kiinnostuneille. Sitä voidaan käyttää esimerkiksi kuluttajaekonomian, markkinoinnin, kulutussosiologian ja yhteiskuntahistorian sekä mediatutkimuksen opinnoissa.