Vaikuttamista ja valintoja — Monitieteisiä näkökulmia mainontaan ja kulutukseen

Heinonen, Visa; Kortti, Jukka
Nimeke: Vaikuttamista ja valintoja — Monitieteisiä näkökulmia mainontaan ja kulutukseen
Tekijät: Heinonen, Visa (Toimittaja)
Kortti, Jukka (Toimittaja)
Tuotetunnus: 9789524955997
Tuotemuoto: Ladattava digitaalinen julkaisu
Saatavuus: Heti ladattavissa
Ilmestymispäivä: 2.1.2007
Hinta: 19,00 € (17,27 € alv 0 %)


Kustantaja: Gaudeamus
Painos: 2007
Julkaisuvuosi: 2007
Kieli: suomi
Tiedostoformaatti: PDF
Suojaustapa: Vesileima
Tuoteryhmät: E-kirjat
Viestintä ja media
Kirjastoluokka: 69.35 Mainonta
Pehmeäkantinen kirja, 2007

28,00 €

Teos esittelee kulutuksen ja mainonnan tutkimuksen keskeisiä keskusteluja. Siinä tarkastellaan suomalaisen mainonnan historiaa sekä kulutuksen ja mainonnan yleisiä aiheita, kuten suostuttelua mainonnassa, kuluttajayleisöä, mainonnan sääntelyä ja sukupuolta mainonnassa. Esillä on myös erityistapauksia: Helsingin keskustan muutos, joululahjojen mainonta, myymäläauto suomalaisessa maaseutuyhteisössä ja kulutus rockfestivaaleilla. Vaikuttamista ja valintoja tarjoaa uusia näkökulmia kaikille kulutuksesta, kuluttajuudesta ja mainonnasta kiinnostuneille. Sitä voidaan käyttää esimerkiksi kuluttajaekonomian, markkinoinnin, kulutussosiologian ja yhteiskuntahistorian sekä mediatutkimuksen opinnoissa.



Katso myös näitä tuotteita