Mediajohtaminen — Näkökulmia uudistuvaan media-alaan

Malmelin, Nando; Villi, Mikko
Nimeke: Mediajohtaminen — Näkökulmia uudistuvaan media-alaan
Tekijät: Malmelin, Nando (Toimittaja)
Villi, Mikko (Toimittaja)
Tuotetunnus: 9789524953702
Tuotemuoto: Pehmeäkantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Hinta: 34,00 € 5,00 € (4,55 € alv 0 %)


Kustantaja: Gaudeamus
Painos: 2015
Julkaisuvuosi: 2015
Kieli: suomi
Sivumäärä: 187
Tuoteryhmät: Talous
Johtaminen
Muuttuva työ ja talous
Viestintä ja media
Uusia alkuja
Kirjastoluokka: 69.11 Johtamisen tekniikka ja menetelmät
Kansalliskirjaston asiasanat: media-ala, viestintäala, johtaminen, mediayhtiöt, strategiatyö, sisältötuotanto, brändäys, monikanavaisuus, digitalisaatio, tuotekehitys, innovaatiot, joukkoviestintä, yleisö, viestintäteollisuus
Ladattava digitaalinen julkaisu, 2015
EPUB
25,00 €

Median murros on mullistanut media-alan sisällöntuotannon ja samalla myös johtamisen. Sisältöä ostetaan yhä enemmän itsenäisiltä toimijoilta, ja sen tuottamiseen osallistuu myös yleisö. Muuttuvat viestintäympäristöt ja digitalisoituminen vaativat medialta jatkuvaa uudistumista. Tulevaisuudessa mediajohtaminen onkin yhä enemmän luovuuden ja uudistumisen johtamista.

Mediajohtaminen on ensimmäinen mediajohtamista ja mediatyötä laajasti tarkasteleva suomenkielinen kirja. Teoksessa perehdytään monipuolisesti media-alan ydinteemoihin ja ajankohtaisiin kysymyksiin. Se avaa uusia näköaloja esimerkiksi media-alan brändien, yhteisöjen ja strategiatyön johtamiseen.

Kirja luo perustaa mediajohtamisen kasvavalle oppialalle, auttaa kehittämään media-alan yritysten osaamista sekä syventää keskustelua median murroksesta ja alan tulevaisuudesta. Teos antaa virikkeitä media-alan ammattilaisten ja opiskelijoiden lisäksi kaikille luovien toimialojen luotsaajille.


Katso myös näitä tuotteita