Media muuttuu

Ruusunen, Aimo
Nimeke: Media muuttuu
Tekijät: Ruusunen, Aimo (Toimittaja)
Tuotetunnus: 9789524956352
Tuotemuoto: Ladattava digitaalinen julkaisu
Saatavuus: Heti ladattavissa
Ilmestymispäivä: 2.1.2009
Hinta: 21,00 € (16,94 € alv 0 %)


Kustantaja: Gaudeamus
Painos: 2009
Julkaisuvuosi: 2009
Kieli: suomi
Tiedostoformaatti: PDF
Suojaustapa: Vesileima
Tuoteryhmät: E-kirjat
Kirjastoluokka: 70.9 Yleinen taidehistoria
Media muuttuu -Viestintä savitauluista kotisivuihin Media muuttuu kattaa joukkoviestinnän kehityksen ihmisen esihistorian hämäristä nykyiseen tietoverkkojen ja kannettavien laitteiden maailmaan. Teos selvittää lehdistön, radion ja television vaiheita sekä internetin ja muun uusmedian syntyä ja kehitystä. Samalla se avaa näkymiä 2000-luvun kehitykseen: esimerkiksi taloudellisten tekijöiden merkitys joukkoviestinnässä on yksi keskeisistä tarkastelun kohteista. Koko maailman joukkoviestintää käsitellään laajasti, ja erikseen tarkastellaan median tilaa Skandinaviassa sekä Venäjällä, Baltiassa ja Puolassa. Kirja soveltuu etenkin tiedotusopin ja journalismin oppikirjaksi. Teoksen kirjoittajina on alan asiantuntijoita: professorit Robert G. Picard, Pertti Hemanus, Tapio Varis, Karl-Erik Gustafsson, Ari Heinonen ja Kaarle Nordenstreng, opettajat Margaretha Starck ja Aimo Ruusunen sekä ohjelmapäällikkö Pentti Kemppainen.



Katso myös näitä tuotteita